Sunday 18 December 2011

L.I.F.E

好久没有更新我的部落格了
这次的考试,希望统统都会过关
我真的有在认真读书,真的!!!

考试时,想快点放假
放假了,却又想念上课的日子
当然,想念的不是课的内容
是朋友..
放假了,大家都各自忙各自的事去了

厌倦了我的生活
这是我想要的吗?
太过平凡的幸福生活却又让我无所适从..
偶尔,想离开这地方
偶尔,想离开家
偶尔,想离开你们
偶尔,想任性一次
偶尔,想放肆一次
偶尔,想毫无顾虑做我想做的事

oh ya.. i attend my fren's birthday party at friday nite
should be a gang of girl, but last, only 3.. nvm.. is still a great nite wif guy
haha.. u r getting older, dude.. anyway, happy bday to u
happy bday 5311 soon



,
the nite wif babe<3
although u drunk but i still love u
hahaha

No comments:

Post a Comment